Tajemnicze nazwy przyciągają klientów

| Aktualizacja:

Pamiętacie scenę z "Alternatyw 4", gdzie wybierano nowe nazwy ulic? Podobnie działają warszawscy deweloperzy. Im bardziej skomplikowana i tajemnicza nazwa, tym większe szanse na przyciągnięcie klientów.

wróć do artykułu
  • ~dans
    (2011-05-04 13:13)
    Zgadza sie, sam prowadze 4 male firmy i widze ewidentna roznice odkad zaczelismy dbac o lepsze nazwy dla firmy i towarów. Nazwa to początek, ja sie i wypowiada i zapisuje i mowi, nawet logo mozna zmienic, strone www, ale z nazwą to juz ciezko, dlatego warto miec dorbrą i juz coraz mniej ludzi sie dziwi. Klienci pamietaja i nie maja problemu z wymowieniem, zapisaniem, nie wstydza sie nazwy jak jest dobra, a firma ma renome i ją łatwiej budować. Nikt tylko nie nadmienil ze taka usluga troche kosztuje , zwlaszcza ze fachowców od nazw jest jak na lekarstwo, niewielu sie na tym zna a ci co sie znają to tani nie są (ja trafilkem dopiero po pol roku na agencje Byword, duze doswiaczenie, fachowo, a tansi niz kilka innych agencji i mam 1 nazwe za kilka max kilkanascie tysiecy z logo, a u innych od 20-30 tys sie zaczynaja ceny, paranoja).

Może zainteresować Cię też: