Budowlańcy uciekną z Polski. Branża w kryzysie

| Aktualizacja:

Szykuje się wielka fala emigracji. Ludzie uciekną z Polski, bo nie będą mogli znaleźć pracy w swym zawodzie. Eksperci ostrzegają, że lepiej na razie nie będzie.

wróć do artykułu
  • ~hartom
    (2013-08-13 11:57)
    W Polsce mało się buduje - nawet w nieruchomościach inwestycyjnych przestój. Sądzę, że wynika to z cen nieruchomości wtórnych. Skoro Jartom tak nisko wycenia magazyny, to po co firmy mają się zabierać za budowanie własnych nieruchomości od zera?
  • ~budowlaniec
    (2013-07-09 21:13)
    A dokąd mają uciekać? Chyba na drzewo.
  • ~STAN
    (2013-07-09 14:50)
    PEWIEN NIEMIECKI WYSOKI URZEDNIK POWIEDZIAŁ .TRZEBA W POLSCE ROZWALIC GOSPODARKE A POLACY N A R O B O T Y DO NIEMIEC BEDA PRZYJEDŻAC SAMI ...I BEDZIE TANIA SIŁA ROBOCZA ...
  • ~Aboj
    (2013-07-09 13:00)
    Matoły wybrały Matoła i matoł dziądzi.
  • ~lot
    (2013-07-09 12:37)
    Przez kilka lat ci cudowni budowlańcy śmiali się z "frajerskich wykształciuchów" i studentów, a tera przyszła kryska na Matyska...
  • ~pol
    (2013-07-09 12:21)
    hurtem uciekają ! to koniec !
  • ~witold wawa
    (2013-07-09 12:17)
    kiedys byly technika budowlane, szkoly przyzakladowe - to ksztalcilo naprawde fachowcow - takze w prl budowalo sie na lewo wille i kradlo na potege. Ale jak juz sie cos budowalo to przynajmniej na skaleczasu porzadnie. Dzisiaj tylko taniocha, najtansze surowce, najtansi ludzie -czyli ogolne dziadostwo. Kto chce tanio -je odpady z supermarketow, albo ma takie hobby szukania po smietnikach.

    Gdy Gierek stowrzyl panstwo przemyslowe, o duzym potencjalen ksztalcenia, technologii - dzsiejszy stan to cofak do poziomu kraju rolniczego, wtornego analfabetyzmu. Wystarczy wspomniec, ze poziomi matury z lat 70 -dzsiaj odpowiada wyksztalceniu profesorskiemu.
  • ~mm
    (2013-07-09 12:16)
    Juz nigdy nie bedzie lepiej w polskiej budowlance. Dlaczego? Bo zbiliza sie gigantyczny NIZ DEMOGRAFICZNY. W Polsce bedzie UJEMNY przyrost naturalny. Za dwadziescia lat bedzie nas mniej o pare ladnych milionow. Jesli doliczymy tych, ktorzy wyjada, to w 2030 roku Polakow bedzie jakies 25 milionow (dzis w Polsce mieszka najwyzej 35 milionow). Po co zatem budowac jakies mieszkania?! Dla kogo?!
  • ~spiskowy
    (2013-07-09 11:57)
    taaa...miliardy z unii i miliardowe zadluzenie dalo pozory, ze to wszystko z naszej mundrosci i zaradnosci - zamiast koniuntury budowlanej same zapasci. To moze zdarzyc sie tylko nad wislom. Co zludnej nadzieji , ze zachod cus jeszcze wchlonie ? i bedzie znowu -wielka emigracja i nadzieja dla gupich ? no to mysle, ze czasy na zachodzie sie skonczyly -tam jest juz wszystko pobudowane. Od dawna.
  • ~cd
    (2013-07-09 11:43)
    LUDZIE NIE MAJĄ MIESZKAŃ I PRACY, NAJWIĘKSZY ID IO TA ROZPOCZĄŁBY BUDOWĘ MIESZKAŃ ZATRUDNIAJĄC TYSIĄCE OSÓB ZAMIAST WYPROWADZAC KAPITAŁY Z POLSKI. CZAS ROZLICZAĆ RZĄDZĄCYCH ZA ŁAJDACTWA I KRADZIEŻE GARNITURÓW.
  • ~pol anka
    (2013-07-09 11:40)
    eksperci z grupy "Semafor" z uwagą przysłuchuja się ekspertom, którzy twierdzą że branża budowlana jest w zapaści. Z lekka bzdury gadają. W ostatnich latach budownictwo miało swój dobry okres, przypadł on na wielkie przedsięwzięcia drogowe i stadiony. Obecnie, środki finansowe są skromniejsze i pochodzą z krajowych zasabów. Sytuacja ze wszech miar właściwa. Może w końcu kilometr austrady przestanie kosztować 100 mln zł, a metr kwadratowy 10 tyś.
  • ~szczaff
    (2013-07-09 11:26)
    Wiwat nam słońce Peru, ide na zupe szczawiową jem jak Stefan i mam uśmiech Stefana bo jestem pogodny
  • ~oko
    (2013-07-09 11:19)
    Panie Tusk. Jak wysokie jest zadłużenie naszego kraju i ile w tym ma udział pański rząd?. Jeśli to prawda ze sięga 1 biliona złotych to kto poniesie za to odpowiedzialność?. Krytykujecie epokę Gierka ale odpowiedzcie na proste pytanie: jakie zakłady prywatyzował "nieomylny" guru polskiej ekonomii niejaki Balcerowicz?. Jakie nowe polskie zakłady pracy powstały w ciągu ostatnich 20 lat? Jakie perspektywy maja młodzi ludzie?. Proszę panie Tusk odpowiedzieć w swoim i całej PO imieniu.
  • ~realista
    (2013-07-09 10:58)
    W CHINACH ZA KORUPCJE KARA SMIERCI W POLSCE MEDALE ODZNACZENIA I AWANSE. POLITYKA MILOSCI I POSTEPU ZACZYNA ZNIWA. KOLEJNE MILIARDY ZUNII DO POlkniecia
  • ~antyMonia
    (2013-07-09 10:29)
    Tusk i jego banda, odpowiedzą za to niszczenie wszystkiego przed narodem. GW wyje o jakimś zagrożeniu wirtualnymi faszystami, a "nie widzi" prawdziwych niszczycieli "tego" kraju. Rżnie durnia.
  • ~LEKARZ
    (2013-07-09 10:26)
    JAK KACZOR DOSTANIE WLADZE DO MOZE BYC TAKI WARIANT, BEDZIE TRZEBA UKRAINCOW ZWOZIC BY BODAWAC TE JESUSY I MEGA KACZKI W KAZDYM MIESCE
  • ~ja ja
    (2013-07-09 10:24)
    Za to "inżynierowie nadzoru" - zwłaszcza spapranych stadionów i spartolonych autostrad - mają się super! Ci z nominacji PO.
  • ~ocenzurowany ślązak
    (2013-07-09 10:24)
    Macie POlimatołki co wybraliście. Ostrzegałem znajomych jeszcze przed wyborami 2007 roku przed tą banda POpaprańców, lecz bez skutku. Teraz przyznają mi rację. Kto jeszcze jest innego zdania na temat tej oligarchii mógł go zmienić po obejrzeniu na kanale Republika filmu o zmarłym w katastrofie Prezydencie L.Kaczyńskim. Tusk i cała jego świta winna dawno być na marginesie politycznym w zainteresowaniu prokuratury. Prokuratury niezaleźnej politycznie.
  • ~sprostowanie
    (2013-07-09 10:19)
    Jak zwykle Der Dziennik POpelnil tutaj "malutka" POmylke. To nie kryzys wykancza branze budowlańa. To Tusk wylkancza! Tak jak wykonczyl polskie stocznie , polskie huty.
  • ~POmylony
    (2013-07-09 10:08)
    POlska w budowie!
    ...za granicą.
    Dziękujemy ci najukochańszy premierze świata, słoneczko ty nasze!

Może zainteresować Cię też: