psav

Na rynku nowych mieszkań liczą się dziś deweloperzy, którzy potrafią wejść w skórę klientów. Dlatego najwięcej mieszkań sprzedają firmy, którzy wiedzą, że do wyboru oferty mieszkania przekonują nie tylko okazjonalne rabaty. Kompleksowym wsparciem klientów na tle konkurencji wyróżnia się firma Murapol S.A.

1. Doradcy pomagają zdobyć najlepszy kredyt
Znalezienie i wybranie wymarzonego M, to jeden z najważniejszych momentów w życiu. Przed trudnym wyborem stają zwykle młodzi ludzie, dla których kupno mieszkania to droga do usamodzielnienia się. Do tego zdecydowana większość z nich mieszkania kupuje na kredyt. Deweloper z Bielska-Białej już kilka lat temu zauważył, że osoby, które kupują mieszkania, nie muszą być finansowymi ekspertami. Dlatego zamiast tracić czas na samodzielne odwiedzanie banków, firma zachęca do skorzystania z pomocy specjalistów finansowych, którzy pracują w każdym oddziale Murapolu. Usługa jest bezpłatna i pozwala uzyskać najbardziej dopasowaną do możliwości klienta ofertę finansowania zakupu mieszkania. - Doradcy wyręczają klientów w formalnościach bankowych, wyliczają zdolność kredytową, a nawet w ich imieniu negocjują uzyskanie tańszego kredytu. Klienci oszczędzają czas, finansowanie dostają szybciej, a przede wszystkim zyskują komfort najlepszej oferty bankowej, dobranej indywidualnie do ich możliwości – mówi Michał Sapota, prezes Murapol. S.A.

2. Murapol zaprasza na budowę
Murapol buduje już od 14 lat, a na koncie ma 60 zrealizowanych inwestycji mieszkaniowych nagradzanych za jakość i solidność wykonania. Obecnie spółka na www.murapol.pl oferuje nowoczesne i funkcjonalne mieszkania w 9 miastach Polski, m.in. Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach czy Gdańsku. Wszędzie wprowadziła też wielostopniowy system odbioru mieszkań, a klienci mogą w każdym momencie sprawdzić stan prac na placu budowy - oglądając zdjęciowy dziennik prac lub osobiście odwiedzając inwestycję. Na każdym etapie, tzn. podczas odbioru stanu surowego, przedodbioru, odbioru technicznego oraz odbioru końcowego klient może wnieść uwagi co do sposobu wykonania poszczególnych elementów. To ważne dla klientów, którzy chcą mieć pełną wiedzę na temat poszczególnych etapów inwestycji. Dzięki temu końcowy odbiór, który u innych deweloperów jest stresujący, w Murapolu jest juz tylko formalnością. - Wybierając Murapol, klient ma pewność, że zamieszka właśnie tak, jak sobie wymarzył – dodaje prezes Sapota z Murapolu.

3. Zadowoleni klienci polecają najchętniej
Dla klientów ważne jest też, co czeka ich już po zakupie. Dlatego przy wyborze mieszkania sprawdzają, czy również po podpisaniu umowy będą mogli liczyć na pomoc dewelopera. W Murapolu wiedzą, że klienci chcą jak najszybciej wprowadzić się do w pełni wykończonego mieszkania. Dlatego deweloper wspólnie z siecią sklepów Leroy Merlin przygotował najbardziej kompleksową usługę na rynku. W cenie 500 zł/mkw. kupujący mieszkanie nie tylko wykończą wnętrza produktami renomowanych marek, ale również umeblują kuchnię czy wyposażą łazienkę. Murapol dba też o błyskawiczny kontakt doradców z klientami. Dlatego dla przyszłych i obecnych mieszkańców osiedli deweloper stworzył specjalny serwis – strefę klienta. Poprzez wygodny i prosty formularz każdy może zgłosić swojemu opiekunowi każdą sugestię, a także dowiedzieć się ważnych szczegółów z życia osiedla. Na każde zgłoszenie pracownicy dewelopera reagują w ciągu 24 godzin. Ci, którzy wybrali mieszkanie od Murapolu, chwalą sobie, że przez cały czas ich sprawami zajmuje się ten sam doradca, który najlepiej rozumie ich potrzeby. A że zadowolony klient jest najlepszym ambasadorem marki, Murapol udowadnia rokrocznie sprzedając coraz więcej mieszkań i będąc najchętniej polecanym przez klientów deweloperem w Polsce. Tylko w 2014 roku mieszkania Murapolu wybrało 1904 klientów.